בהתיישבות הצעירה דורשים מבנט לגנות את דברי מרצ: "עלילת דם"

    איתי גדסי No Comments on בהתיישבות הצעירה דורשים מבנט לגנות את דברי מרצ: "עלילת דם"

    פורום ההתיישבות הצעירה פנה לראש הממשלה שיתנער פומבית מדבריהם של ח״כ מוסי רז והשר ניצן הורוביץ: "ההתיישבות הצעירה נתונה למתקפה חסרת תקדים מצד חברים בקואליציה. הסתה ועלילת דם העלולה לעודד גורמים לפגוע בנו פיזית"

    ראש הממשלה נפלתי בנט צילום: פלאש 90
    19:48
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on שר הביטחון והרמטכ"ל החליטו: מינויים דרמטיים בצה"ל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע ההתבטאויות החריפות ביממה האחרונה כנגד ההתיישבות הצעירה של ח״כ מוסי רז ושל שר הבריאות ח״כ ניצן הורוביץ, פנו היום מפורום ההתיישבות הצעירה לראש הממשלה, נפתלי בנט להתנער ולגנות פומבית את דבריהם המתירים את דמם של המתיישבים.

    במכתב אותו שלחו לראש הממשלה, נכתב: "בימים האחרונים מפעל ההתיישבות הצעירה אותו אתה מכיר היטב נתון תחת מתקפה והסתה פרועה הגובלת בעלילת דם קשה מצד גורמים בכירים החברים בקואליציה תחת ממשלתך.

    ההתישבות הצעירה המונה קרוב ל-70 יישובים ומונה כ 25,000 תושבים (מתוכם כ-12,000 ילדים) הוקמה בשליחות וביוזמת ממשלות ישראל לקראת סוף שנות ה-90 במטרה להרחיב את ההתיישבות היהודית ביהודה שומרון ולמנוע רצף טריטוריאלי פלסטיני והקמת מדינה פלסטינית בלב ליבה של ארץ ישראל. בשנים האחרונות גם אתה וגם חבריך במחנה הלאומי הנמצאים בממשלה ומחוצה לה הכרתם מקרוב את היישובים והתושבים החלוצים המשרתים בצבא ובכוחות ההצלה השונים, משלמים מיסים ופעילים בכל רבדי החברה הישראלית.

    הכרתם גם את המצוקה האמיתית של ההתישבות הצעירה הסובלת מהזנחה בשל אי חיבור ראוי לתשתיות בסיסיות ואלמנטריות כגון חשמל, מים, תקשורת ומרכיבי ביטחון המסכנות את חייהם של התושבים. אך אתמול (יום שלישי 09.11.21) קבעה הוועדה לזכויות הילד בראשות חברת הקואליציה ח״כ מיכל שיר כי ״אי הסדרת תנאי המחיה והתשתיות ביישובים מהווה הפקרה של התושבים ושל 12 אלף הילדים החיים ביישובים״.

    ביממה האחרונה נתונה ההתיישבות הצעירה למתקפה חסרת תקדים מצד חברים בקואליציה תחת ממשלתך. אמירתם של ח״כ מוסי רז שקרא בעת ראיון לקחת את ילדיו של איתי זר מראשי ההתיישבות הצעירה אותו גם כינה ״עבריין״ (ואת ילדי שאר המתיישבים ״העבריינים״) ולהעבירים ע״י הרווחה למשפחות אומנה וכן אמירתו הבוקר של שר הבריאות ניצן הורוביץ כי ״מההתיישבות הצעירה יוצאים לפוגרומים בערבים״ הינם הסתה פרועה ועלילת דם אשר מתירה את דמם של המתיישבים ועלולה לעודד גורמים אלו ואחרים לפגוע פיזית בנו ובילדינו.

    אנו קוראים לך להתנער פומבית ולגנות את דברי ההסתה הללו ולקרוא לסדר את חברי הקואליציה שעסוקים בהתרת דמינו ולצד זאת לקדם את הסדרת היישובים כפי שהבטחת שתעשה כראש ממשלה. זה בידיים שלך".



    0 תגובות